映像作家・村岡由梨のブログ http://www.yuri-paradox.ecweb.jp/

@SICF19

SICF19にて、石田尚志賞をいただきました。

 

わたしには幸せになる権利なんかない、と思ってずっと生きてきましたが、

今この時代に生きて、作品を制作して発表して、このような賞をいただくことが出来て、自分はすごく恵まれているということにようやく気が付きました。

本当にありがとうございました。

 

judges' award, selected by Takashi Ishida.

@SICF19

 

I've lived my life , thinking that I don't have the right to be happy,

Now I live in this era, I create a work, publish it and I got such an award, I finally realized that I am very blessed.

I'm really thankful to you all.

f:id:yuri-paradox:20180509012213j:image